Cursuri personalizate

CADET Training concepe, dezvoltă și livrează programe de pregătire personalizate, conform cerințelor specifice ale fiecărui client.

Beneficiile unui curs personalizat:

  • Alegerea perioadei și locului de desfășurare
  • Personalizarea tematicii de curs
  • Consultanță specifică
  • Confidențialitate
  • Costuri reduse.

Solicitati o intalnire la sediul companiei dvs aici!

Cariere

În spatele fiecărui rezultat pozitiv sunt oamenii și de aceea noi căutăm să atragem, să dezvoltăm, să motivăm și să îi păstrăm pe cei mai buni.

Suntem în permanență în căutare de noi colegi și colaboratori, oameni cu talent, abilități și bine pregătiți.

Asteptăm CV-urile Dvs. la adresa de email info@cadettraining.ro

Vă mulţumim.

Știri
» Zece efecte psihologice surprinzătoare:

1. Efectul subaprecierii. 2.    Efectul Bystander. 3. Circuitul râsului. 4. Cutia Adevărului. 5. ''Superioritatea ochilor''. 6. Vocile halucinante diferă de la un stat la altul. 7. Efectul depresiei. 8. Nu există diferenţe între îndrăgostiţi şi cei cu tulb ... continuare

» Cum putem deveni mai deştepţi? Cele mai noi descoperiri ale ştiinţei

„Există două tipuri de oameni”, afirmă Carol Dweck, psiholog la Universitatea Stanford, „în ceea ce priveşte inteligenţa”. Dweck a descoperit că oamenii fie consideră că inteligenţa individuală constituie „o cantitate finită, pe care nu o putem îmbunătăţi”, fie aderă la o „teor ... continuare

Newsletter

Despre noi

Vezi aici o parte dintre clientii nostri!

CADET Training este o organizație cu activitate în domeniul formării profesionale din România, certificată SRAC – partener IQNet – The International Certification Network SR EN ISO 9001:2008 pentru activitatea de pregătire profesională pentru adulți prin proiectarea și dezvoltarea programelor de formare profesională (calificare, recalificare, inițiere, specializare, perfecționare).

Fondatorii CADET Training sunt profesioniști cu peste 12 ani de experiență în marketing și management educațional, în dezvoltarea și livrarea programelor de training și consultanță.

Alături de noi sunt trainerii și consultanții colaboratori, specialiști competenți a căror experiență asigură succesul programelor pe care le oferim.

Credem în solutii clare, măsurabile, viabile și suntem de părere că cea mai mare valoare a unei organizații sunt oamenii.

Succesul unei companii reprezintă succesul oamenilor săi.
Prin training se dobândesc cunoștințe, abilități și atitudini.
Investiția în oameni este o investiție sigură.

Misiune, viziune si valori

Misiune

Misiunea CADET Training este să furnizeze servicii de instruire și consultanță la un standard înalt de calitate.

Ne dorim ca fiecare client să devină un partener de lungă durată mulțumit de colaborarea cu noi.

De aceea, ne vom preocupa permanent ca toate serviciile pe care le oferim să răspundă cu amabilitate, profesionalism și adaptabilitate cerințelor clienților și partenerilor noștri.

Viziune

Viziunea noastră este să depășim așteptarile clienților și partenerilor noștri, să fim o companie de încredere și prima opțiune în alegerea serviciilor de instruire și consultanță.

Valori

Amabilitate

Tratăm clienții cu respect și amabilitate, asa cum fiecare dintre noi ne dorim și ne așteptăm să fim tratați. Aceeași abordare o avem și pentru colegi şi pentru partenerii de afaceri și dorim să îi surprindem plăcut prin tot ceea ce facem.

Profesionalism

Alegem traineri și consultanți competenți pentru susținerea fiecărui program de pregătire și consultanță.

Ne asumăm responsabilitatea de a îndeplini angajamentele făcute clienților și partenerilor noștri.

Lucrăm în echipă și ne concentrăm toate eforturile noastre pentru a avea clienți mulțumiți într-o piață din ce în ce mai competitivă.

Adaptabilitate

Suntem o echipă dinamică, energică și creativă. Știm că așteptările clienților sunt îndeplinite atunci când soluțiile pe care le propunem sunt adaptate la problemele lor specifice. Considerăm că flexibilitatea, alături de amabilitate, respect și profesionalism sunt calitățile de bază ale unui program reușit.

Traineri

Ruxandra Enache

Inginer constructor, formator autorizat, certificare PMP, membru PMI, cu o vasta experienta in managementul proiectelor la nivel intern si international. Absolventa a Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti, formarea sa profesionala a fost completata cu parcurgerea si absolvirea programului de MBA si a cursului de Management de Proiect oferite de Open University Business School, UK.

Adrian Ivan

Expert contabilitate, audit și control inten, prevenirea și investigarea fraudelor, cu o experiență practică de peste 17 ani, formator acreditat

Sorega Marius

CIA (Certified Internal Auditor), membru IIA, expert in audit intern, control intern si managementul riscului pentru sectorul privat, cu o experienta profesionala de peste 10 ani in audit intern, activand in companii multinationale si de consultanta (big four).

Bulmez Viorel

Specialist control și audit intern, formator acreditat

Manuela Trusca

Manuela Truscă - trainer de 13 ani, consultant în domeniul resurselor umane și în implementarea sistemelor de management al calității (procedurile de resurse umane). De profesie inginer, Manuela manifestă o abordare pragmatică în programele de formare pe care le creaza și le dezvoltă, inițiind în sala de curs procese de învățare bazate pe scheme logice și sistematizate. Domeniul în care Manuela Trușcă a susținut cele mai multe programe de formare este cel al resurselor umane: Recrutarea și selecția, Analiza postului, Evaluarea performanțelor angajaților, Cultura organizațională, Integrarea noului angajat, Motivarea nonfinanciară. Alte tematici dezvoltate în trainingurile livrate sunt: Management și Leadership, Îmbunătățirea abilităților de comunicare, Managementul echipei, Managementul timpului, Negociere, Comunicare etc. Cei 10 ani de experiență practică pe poziția de Specialist și Manager de Resurse Umane asigură posibilitatea de a oferi răspuns la toate solicitările cursanților . Manuela Trușcă a creat programe de teambuilding pentru companii naționale și multinaționale, exercițiile fiind realizate în totalitate de ea.

Neculae Năbârjoiu

Prof. univ. dr. Neculae NĂBÂRJOIU - Profesor de securitate militară, managementul resurselor General de brigadă în rezervă, fost consilier pe probleme de apărare la Administraţia Prezidenţială şi consilier personal al şefului Autorităţii Naţionale de Securitate. Expert în probleme de securitate. Mediator în crize şi conflicte de securitate, apărare, informaţii, familie, proprietate intelectuală.

Cezarina Fălan

Dna. Cezarina FĂLAN - absolventă a Facultăţii de Drept din cadrul Universităţii Bucureşti şi a College juridique Franco-Roumain d’Etudes Europennes (Universite de Paris 1 Pantheon-Sorbonne). Pregătirea de specialitate a fost aprofundată prin participarea la studii post-universitare de drept privat (Universitatea București, Facultatea de Drept). A fost consilier juridic în administrația publică județeană, fiind desemnată responsabil juridic în cadrul echipelor de implementare a mai multor proiecte cofinanțate din fonduri de preaderare. A fost revizor jurist (jurist-lingvist) în cadrul Institutului European din Romania. În prezent, Cezarina Fălan este expert jurist, expert accesare fonduri structurale și de coeziune europene, manager de proiect și formator autorizat. Activitatea de formator se derulează în cadrul cursurilor de specializare în domeniile: achiziții publice, prevenirea și combaterea corupției, litigii apărute în cadrul proiectelor cu finanțare europeană, relații publice. Cezarina Fălan este, de asemenea, coautoare a colecției de audiobookuri „Ghidul finanțărilor europene de la idee de la proiect” și coautoarea mai multor lucrări de specialitate, dintre care menţionăm: „Fondurile europene – litigii generate de accesarea și utilizarea defectuoasă a acestora în România”, Editura CH. Beck (2013), „Glosarul fondurilor europene pe înțelesul tuturor”; „Ghid de bune practici pentru achiziţia serviciilor de publicitate media” (2009, studiu comandat de Secretariatul General al Guvernului României); „Fonduri Structurale pentru Administraţia Publică, “Elaborarea şi implementarea proiectelor în perioada de programare 2007-2013”; „Elaborarea proiectelor cu finanţare din fondurile structurale pentru IMM-uri 2007-2013”.

Fabian Ailenei

Fabian Ailenei - MCT, MOS Master Instructor Trainer certificat Microsoft (Microsoft Certified Trainer, Microsoft Office Specialist Master Instructor)

Marius Tomoială

Marius Tomoială- Presedintele comisiei de pregatire din cadrul Asociatiei Auditorilor Interni din Romania (certificare - CIA, CRMA)

Luiza Frunza

Dna. Luiza Frunza - Trainer acreditat CNFPA, consultant în carieră acreditat GCDF, formator cu experienţă în crearea şi livrarea programelor de formare profesională în cadrul organizaţiilor nonguvernamentale şi naţionale.

Sorin Chiriță

Dl. Sorin Chiriță – Licențiat în management și psihologie, absolvent de masterat și doctorand în științe, cu experiență în poziții de top-management, membru al diverselor organizații profesionale, participant activ la elaborarea de studii și implementarea unor proiecte de interes public, coautor lucrări științifice și lector asociat în diverse centre de formare și universități.

Cătălina Soare

Dna. Cătălina Soare - Expert Achiziţii Publice cu experiență relevantă atât în mediul public cât și în cel privat, specialist în realizarea procedurilor de achiziție publică și implementarea proiectelor finanțate din fonduri europene.

Laura Coman

Dna. Laura Coman – Specialist cu experiență de peste 12 ani în domeniul achizitiilor publice, acumulată atât în mediul privat cât și în cel public și în cadrul Autorității Naționale pentru Reglemenatrea și Monitorizarea Achizițiilor Publice – ANRMAP.

Moroșeanu Dragoș

Specialist cu experință în verificarea proiectelor finanțate din fonduri europene, expert în managementul calității, audit intern și achiziții publice. Dl. Moroșeanu are o vastă experiență de lucru atât în mediul public cât și în cel privat și desfășoară activități de consultanță și training pentru angajații companiilor și instituțiilor din Romania.

Eduard Nicolau

Dl. Eduard Nicolau are o experienţă de peste 15 ani în legislaţia muncii, atât în cadrul Ministerului Muncii cât și în cadrul instituţiei Inspecţia Muncii Bucureşti. Deţine diploma de master în Relaţii de Muncă şi Industriale la Facultatea de Drept - Universitatea Bucureşti, este consultant de specialitate în legislaţia muncii, preocupat de îmbunătăţirea legislaţiei în domeniu.

Stela Marian

Dna. Stela Marian - Auditor financiar, consultant fiscal, expert contabil. Practician cu o mare experinţă şi lector în controlul calităţii lucrărilor de audit, expertiză contabilă, audit financiar, intern, proceduri convenite, formator atestat în standardele internaţionale de contabilitate şi de audit.

Adrian Faur

Dl. Adrian FAUR - Senior Trainer cu vastă experiență în management de produs și management de proiect, Manager Strategic Partnerships Department - Garanti Bank Romania, Head of Product Development - Management and Mortgage Bancassurance Department GE Money Romania, Head of Channels Development ING Bank NV Amsterdam - Bucharest Branch

Iulian Penescu

Dl. Iulian Penescu - Trainer cu peste 10 ani experienţă practică, votat în cadrul galei Business-Edu Awards 2010 “Cel mai popular trainer al anului”. Iulian are o vastă experienţă în dezvoltarea şi susţinerea de cursuri in ariile: Tehnici avansate de vânzări, Managementul Vânzărilor, Comunicare, Tehnici de Negociere, Leadership, Time Management, Customer Relationship Management, Managementul şi gestionarea performanţelor echipei, Vânzare telefonică, Managementul Stresului, Managementul Conflictelor, Productivitate Personală, Tehnici de Prezentare, Train the Trainers.

Cristian Dinu

Dl. Cristian Dinu, PMP, RMP Dl. Dinu este Vicepereşedintele de Comunicare şi Publicitate al Project Management Institute Romania Chapter, unde a avut ca principal proiect traducerea Ghidului PMBoK® în limba română. Experienţa sa de muncă include perioada de Manager de Proiect şi Manager de Risc & Asigurarea Calităţii pentru companii multinaţionale precum IBM şi Vodafone. În decursul activităţii sale a evaluat şi a propus recomandări pentru a influenţa viabilitatea, riscurile, managementul de proiect, profitablitatea şi satisfacţia clientului în cadrul proiectării şi executării serviciilor pentru mai mult de 50 de proiecte. Dl. Cristian Dinu are o experienţă vastă în training si predă Managementul Proiectelor la Facultatea de Comunicare din SNSPA.

Specialisti MMFPS

Specialişti din cadrul Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice şi Inspectoratului Teritorial de Muncă al municipiului Bucureşti

Marilena Balabuti

Dna. Marilena BALABUTI, Sef Birou Legislatie – Contencios Inspectoratul Teritorial de Munca

Claudiu Muscalu

Dl. Claudiu MUSCALU - Master in Finance Management and Market Securities, M.B.A. Universitatea TIFFIN (Ohio-USA), deţine o experienţă profesională de peste 15 ani din care 10 ani în poziţii de conducere în diverse industrii: Consultanţă, Petrol, Distribuţie, FMCG, Construcţii, Real Estate. Dl. Muscalu este Expert Contabil, Evaluator Imobiliar, Consultant Fiscal şi trainer cu experienţă în domeniile: controlling, audit, analiză financiară, management financiar, managementul operaţiunilor, investiţii pe pieţe de capital, evaluări imobiliare, strategii de dezvoltare, managementul proiectelor.

Angela Giurgiu

Dna. Angela Giurgiu, producator în cadrul Televiziunii Române

Gabriel Giurgiu

Dl. Gabriel Giurgiu, jurnalist Televiziunea Română

Lucia Nedelcu

Dna. Lucia NEDELCU, Licenţiată în sociologie-psihologie, consultant pentru psihoterapie pozitivă – diplomă recunoscută de Federaţia Europeană a Centrului de Psihoterapie Pozitivă acreditată de Colegiul Psihologilor din România-Member Trainer programare neuro-lingvistica Practitioner recunoscut de către International Association for Neuro-Linguistic Programming IANLP (în formare).

Specialiști MFP

Specialiști din cadrul Ministerului Finanţelor Publice

Catalin Petrescu

Dl. Cătălin Petrescu - Şef Birou Audit Intern, Curtea de Conturi a României

Sorela Harlea

Dna. Hârlea Adriana Sorela - Doctor în economie specializarea Contabilitate şi gestiune managerială, lector universitar, Auditor financiar membru Camera Auditorilor Financiari din România, Consultant fiscal membru Camera Consultanţilor Fiscali din România, Expert contabil membru Corpul Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România, Expert achiziţii publice, Manager de proiect. Are o experienţă relevantă în derularea angajamentelor pentru efectuarea unor proceduri agreate privind informaţiile financiare, în cadrul proiectelor finanţate din instrumente de pre-aderare şi structurale ale CE, a acordat beneficiarilor de proiecte consultanţă în domeniul financiar şi în domeniul achiziţiilor publice şi a participat direct ca membru în echipa de management în procesul de implementare a unor proiecte finanţate din instrumente structurale.

Carmen Boteanu

Dna. Carmen BOTEANU – Economist, formator acreditat și expert cu experiență în mediul public și privat, doctorand bursier POSDRU, Școala doctorală, Domeniul Științe Economice-Management, Diploma Master – Dreptul Afacerilor, Diploma Master-Management Politic, coautor al lucrării “Implementarea proiectelor finanțate din fonduri europene post-aderare – beneficiari privați”, trainer în domeniul managementului şi comunicării.

Aida Catana

Doamna Aida CATANĂ este absolventă a programului de master “Master of Management in EU Funds” al European Academy for Taxes, Economics & Law, Berlin, Germania, Master “Managementul afacerilor publice europene” – Institutul Național de Administratie. Doamna Catana este in prezent manageing partner al companiei de consultanta QPA (www.qpa.ro) si inainte de activitatea din domeniul privat a avut diverse functii in sectorul public sau ONG respectiv Director executiv – Biroul pentru Cooperare Transfrontalieră pentru granița România-Bulgaria, Director executiv al Biroul de Reprezentare al UNCJR de la Bruxelles, Director Serviciu de Cooperare Interna și Internațională. Expertiză în training: Managementul administrației publice. Managementul proiectelor naționale și internaționale. Planificare strategică în context european. Elaborarea proiectelor cu finanțare externă. Elaborarea strategiilor de dezvoltare a comunităților locale. Managementul apelor transfrontaliere. Managementul parteneriatelor. Cercetare –dezvoltare în domeniul socio-uman. Comunicare și relații publice. Expert Accesare Fonduri Structurale și de Coeziune. Dezvoltare regională și cooperare teritorială. Lucrări publicate: Co-autor al lucrării “Repere jurisprudențiale ale Uniunii Europene relevante pentru accesarea și utilizarea fondurilor europene”, editura CH Beck, 2011. Co-autor al lucrărilor “Ghidul finanțărilor europene”, „Finanțări europene pentru proiecte ce presupun activități de CDI”, “Fonduri Structurale pentru Administraţia Publică, Elaborarea şi implementarea proiectelor în perioada de programare 2007-2013”, “Elaborarea proiectelor cu finanțare din fondurile structurale pentru IMM-uri 2007 – 2013”.

Ilie Dragan

Dl. Ilie Drăgan este absolvent a două programe de MBA, unul dintre acestea în domeniul Marketingului - University of Ottawa/HEC Montreal/ASE Bucureşti (2005) iar cel de-al doilea Professional MBA - Specializare Process and Project Management - Executive Academy of Vienna , Cursurile Colegiului National de Aparare şi Leadership Institute Master Class - Project Management Institute(2010). Dl. Drăgan este coautor şi coordonator al mai multor lucrari, precum: \"Elaborarea Proiectelor cu finantare din fondurile structurale pentru IMM-uri\", \"Fonduri structurale pentru administratia publica - Elaborarea si Implementarea proiectelor in perioada de programare 2007 - 2013\", „Gradul de maturitate in management de proiect al organizatiilor romanesti implicate in procesul de absorbtie al fondurilor europene”. Ilie Drăgan este Vicepreşedinte al Project Management Institute (PMI) – Romania Chapter şi membru în echipa restrânsă de traducere în limba română a Project Management Body of Knowledge.

Galerie imagini

Ce spun clienții noștri

Vezi aici o parte dintre clientii nostri!

  • "Prezentare clară și la obiect, cu exemple practice și pe înțelesul tuturor, usor de asimilat."

    Macor Anișoara - Consiliul Județean Bacău
  • "Mi-au plăcut modul de prezentare, claritatea și calitatea informațiilor prezentate și asocierea permanentă a informațiilor cu exemple."

    Grosu Oana - Consiliul Județean Bacău
  • "Mi-au plăcut: exemplificarea simplă și concretă, interacțiunea cu sala, captarea atenției celor prezenți, maleabilitatea lectorului."

    Șendrea Răzvan - Consiliul Județean Bacău
  • "Un curs de impact, interactiv, pe măsura așteptărilor."

    Fecioru Narcisa - Consiliul Județean Bacău